onsdag 21 januari 2009

Veckobild 2!

Hallå där igen!
Nu har det gått en vecka sen senast, pjuh.
Tyvärr har jag inte hunnit med att göra någon avancerad bild den här gången.
Tanken med hela den här grejen var ju att försöka få till en någorlunda färdig bild till varje vecka, men på senast har jag haft så mycket annat att göra att jag inte haft tid, och det komma nog vara så ett tag framöver.
Så jag tror att jag sätter målet på att släppa en bild i veckan av varierande kvalité, allt från en skiss till en färdig bild då, istället.
Så slipper jag bli så besviken på mig själv om jag inte skulle hinna ;).

Jaja, sluttjatat.
Här är skissen. Går ju att fortsätta på senare kanske.


Photobucket



PS. Nåt förslag på vad jag ska kalla min vecko-challange/mål? :)
Och har ni några förslag på nåt ni skulle vilja se så hojta till! Inga garantier på att det blir nåt dock ;).

2 kommentarer:

Unknown sa...

Veckobilden funkar tycker jag.
"52 bilder" annars kanske... så kan du liksom räkna ner 2/25, 3/52 osv

Jag vill såklart se vackra bilder från Trudvang, mystiska gubbar och gummor, tomtar, troll och dvärgar.

DragonL sa...

Håller med Niklas till 100% :)